Numerologia

środa, 11 września 2013

Na początek

Witam!
Cały blog zacznie "działać" od wakacji 2014 roku. Jak widać szablon nie jest najlepszy i na razie muszę wszystko zrozumieć z prowadzenia bloga. Prolog ukaże się... prawdopodobnie 14 sierpnia 2014 roku a rozdział I 24 sierpnia. Każda kolejna notka z 4 w dacie w dniu (czyli 4, 14, 24).Przepraszam za czas wyczekiwania ale ff się pisze.
Info:
Blog potterowski, ale mało będzie o Potterze.
Czasy Pottera
Główna bohaterka: Romilda Jasmine Vane.
Choć jest kanoniczna to odbiegnę od kanonu i to daleko.
Parring główny: Romilda Vane x ....... ......
Nic więcej nie zdradzę. Ale pamiętaj "miłość nie jest łatwa lecz nie można od niej uciekać".
Całuski i piszącym wenyyy
Romilda Asteria Ellis
 EDIT:
Zapewne wiele osób zauważyło ten wielki błąd, dziś już poprawiony. Muszę się usprawiedliwić bo kiedy to pisałam była 23 a ja byłam trochę zmęczona. Jeszcze raz przepraszam.
Mam piękny szablon. Zrobiła go Niezrównoważona (co zostało napisane w Wyjcu) z dotyku magii. Jeszcze raz serdecznie za niego dziękuję! Już w wakacje prolog! Zapraszam do zakładki Zakon Feniksa. Jak nowy kursor?

11 komentarzy:

  1. nie "o Potteru" tylko "o Potterze" :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny
      całuski i weny
      Romilda Asteria Ellis

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny
    całuski i weny
    Romilda Asteria Ellis

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo coś każesz czekać :)
    Zapraszam na hp-szeptane-tajemnice.blogspot.com
    Rockowa Claire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny. tak, wpadłam. nie komentowałam bo muszę nadrobić zaległości w Tw blogu ale nie mam zbytnio czasu... doba powinna mieć 48 godzin a sama noc 12... och... no to ua lecę dalej

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Ciekawie by było gdyby okazało się że sparujesz Romildę z Ronem. W sumie to całkiem ciekawa postać, a żadko wykożystywana przez autorów...
    Dobra, ciotka Zabini już przestaje prawić swoje mondrości. Czekam niecierpliwie na rozpoczęcie :)

    Całuję,
    Ciotka Zabini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ou... małe rozczarowanie, Romilda z Ronaldem nie będzie. Wgl to R będzie w innym domu. Jak pisałam, daleko odbiegnę z postacią od kononu. Tylko imię mi się podobało. Stworzę własną Romi, inną, pełną problemów, ddiwnych zdarzeń i przede wszystkim miłości.
      dzięki za odwiedziny.
      Całuski i weny
      Romilda Asteria Ellis
      P.S. masz już fanpage na FB? jak nie to Ci założę.

      Usuń
  6. Informuję, że szablon został zmieniony ;**
    Pozdro,
    dotyk-magii

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już wiem, z kim Romi będzie :3 Z MICHAELEM MCMILLIANEM! Ha! jaki ja mądry :3 W sumie to szkoda, że dopiero od wakacji, -,- Oj, torturujesz nas dziewczyno! Tak nie można :/ No, jestem ciekawy, jak się akcja potoczy :3
    Pozdrawiam, Żako
    [echo-martwego-zycia.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żako, no z Michaelem owszem,tylko on ma inne nazwisko;) Macmillan to był Ernie z Huffelpuffu;) No nie tylko z Cornerem będzie ale wszystkiego dowiesz się potemxD Oczywiście na Tw bloga zaraz się wybiorę;)
      całuski i weny:***
      Romilda Asteria Ellis

      Usuń